Kołowy filtr ultrafioletowy MC-UV marki K&F Concept serii Nano-X o średnicy 58 mm ze specjalną, zieloną powłoką, gwarantującą przepuszczalność światła na poziomie aż 99,6%. Wykonany ze szkła optycznego Schott B270 – wytrzymałego i wielokrotnie polerowanego na etapie produkcji w celu osiągnięcia jak najmniejszego współczynnika załamania światła.
Głównym zadaniem filtra UV jest redukcja promieniowania ultrafioletowego, co przekłada się na zmniejszenie efektu zamglenia atmosferycznego. Jest to efekt często występujący na dalszych planach w fotografii krajobrazowej, szczególnie górskiej. Zastosowanie filtra UV pozwala zarejestrować na zdjęciu więcej szczegółów oraz podkreślić kontrast ujęcia. Poza tym może pełnić także funkcję ochronną, zabezpieczając soczewkę obiektywu przed uszkodzeniem mechanicznym, pyłkami czy kurzem.
Seria Nano-X to filtry wielopowłokowe (multi-coated), pozbawione efektu zafarbu. Skutecznie redukują odblaski. Dzięki dodatkowemu utwardzeniu szkła (HD) są wyjątkowo odporne na zarysowania oraz odpryski. Filtry charakteryzują się również wysoką odpornością na wodę i tłuste plamy, dzięki czemu na przedniej soczewce nie powstają zacieki, a wszelkie zanieczyszczenia, takie jak odciski palców, osadzają się znacznie trudniej i są bardzo łatwe do usunięcia.
Wyjątkowo cienka (3,3 mm) aluminiowa ramka czerniona galwanicznie pozwala z powodzeniem korzystać z nich przy obiektywach szerokokątnych bez obawy o powstanie winiety. Dokładnie przywiera do obiektywu, zaś profilowane wgłębienia ułatwiają montaż i demontaż. Filtr jest podwójnie gwintowany, co umożliwia jednoczesne stosowanie dodatkowych akcesoriów, takich jak inne filtry czy osłona przeciwsłoneczna.
Odporność na powstawanie zacieków z wody czy oleju
Łatwe czyszczenie
Ultracienka aluminiowa ramka 3,3 mm, redukująca efekt winiety
Średnica: 58 mm
Zastosowanie
K&F Concept Nano-X to seria filtrów, które spełnią oczekiwania profesjonalistów – zarówno na planie fotograficznym, jak i filmowym. Pokryte licznymi powłokami antyodblaskowymi oraz ochronnymi gwarantują wygodę pracy i bezpieczeństwo obiektywu. Filtry MC-UV są jednymi z najpopularniejszych akcesoriów fotograficznych. Znajdują zastosowanie głównie w fotografii podróżniczej i krajobrazowej – są szczególnie użyteczne podczas pracy w górach czy przy rozległych akwenach. Pomagają zredukować efekt zamglenia, często widoczny na dalszych planach, tym samym podnosząc kontrast i przejrzystość ujęcia. Nie pozwól sobie na kompromisy i postaw na wysoką jakość – Twoje zdjęcia tylko na tym zyskają!
Kołowy filtr MC UV marki K&F Concept o średnicy 58 mm serii Nano-X. Wykonany ze szkła optycznego Schott. Cechuje się bardzo wysoką przepuszczalnością światła, licznymi powłokami poprawiającymi jakość obrazu oraz warstwami zabezpieczającymi przed zarysowaniami czy zaciekami.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.