Rewolucja w wizerunku marki - stary nowy FotoPoker

 

Wizerunkowa rewolucja w FotoPoker

Nasz nowy branding właśnie stał się faktem. Odważyliśmy się na wizerunkową rewolucję, bo napędza nas rozwój. Śledzimy bieżące trendy w e-marketingu oraz na rynku fotograficznym i dostosowujemy się do nich. To dla Was stajemy się nowoczesną firmą, elastycznie reagującą na Wasze potrzeby i wychodzącą naprzeciw oczekiwaniom. Miarą naszego sukcesu jest wasze zadowolenie i zaufanie którym nas obdarzacie.
Poniżej prezentujemy pełen obraz zachodzących u nas zmian:

 

Ewolucja logo

Znak firmowy, niczym wizytówka mówi wiele o marce. Nasz nowy znak firmowy został dostosowany do współczesnych trendów w typografii, ma nowe kolory, liternictwo. Ważnym elementem zmiany było postawienie na spójność wizerunku z rzeczywistym charakterem brandu – stąd bezpośrednie nawiązanie do fotografii. Kiedyś używanie w znaku firmowym koloru było już dość ekstrawaganckie, dziś możliwości są znacznie większe. Ze swojej strony, postawiliśmy na mocniejszy wizerunek, zachowując dotychczasowe dziedzictwo marki.

 

Strona internetowa po zmianach

Zmiana strony internetowej jest odpowiedzią na dynamiczne zmiany na rynku fotograficznym. Zmieniliśmy praktycznie cały wygląd strony, wprowadziliśmy wiele ułatwień i cały czas pracujemy nad jej przejrzystością, czytelnością, doskonaleniem funkcji, tak by wyjść naprzeciw waszym oczekiwaniom. Dążymy do tego, żeby wizyta na naszej stronie była dla Was przyjemnym doświadczeniem.

 

Nowa spółka naszej marki

Obecnie marka FotoPoker należy do spółki:

 

FourPlay

 

FourPlay Sp. z o.o. Sp. K.
00-844 Warszawa, ul. Grzybowska 85A/21
NIP UE: PL8133697062     REGON: 181156724
KRS: 0000890821

 

Niegdyś właścicielem marki była firma Foto Hurt Sp. z o.o z siedzibą w Rzeszowie. Stacjonarny sklep fotograficzny niezmiennie znajduje się w Rzeszowie na ul. Matuszczaka 1 G.

 

Komunikacja – nowe standardy

W komunikacji postawiliśmy na nowe standardy, wychodzimy z założenia, że skoro jesteśmy częścią społeczności fotografów i filmowców, możemy zwracać się do siebie „na Ty”. W udzielaniu rady na zasadzie od fotografa dla fotografa tak będzie łatwiej, prawda? Naszym zamierzeniem jest być bliżej Was, skracać dystans, a nie go tworzyć.

 

Nowy FotoPoker w pełni dziedziczy potecjał swojego poprzednika

Gorąco liczymy na to, że wprowadzone zmiany będą synonimem nowych możliwości, nowych współprac, zwiększeniem potencjału marki. Mamy nadzieję, że niezależnie czy odwiedzicie nasz sklep fotograficzny osobiście czy postawicie na zakupy online, korzystna zmiana będzie widoczna i odczuwalna wielowymiarowo.

Jeśli chodzi o nas – ludzi, którzy tworzą tę firmę - to rewolucja w wizerunku marki, na pewno niesie ze sobą nową, dobrą energię!