Wykonany z japońskiego szkła optycznego filtr ultrafioletowy HMC UV K&F Concept o średnicy 77 mm. Jego soczewka została pokryta specjalną, niebieską powłoką, skutecznie redukującą odbicia i refleksy.
Głównym zadaniem filtrów UV jest redukcja promieniowania ultrafioletowego, widocznego zwłaszcza na zdjęciach krajobrazowych w postaci niekorzystnego, niebieskiego zamglenia atmosferycznego. Ich stosowanie jest szczególnie zalecane podczas pracy w górach oraz przy zbiornikach wodnych. Redukcja naturalnie występującego zamglenia przekłada się na rejestrowanie większej ilości szczegółów oraz zwiększenie ogólnego kontrastu ujęcia. Poza poprawą jakości obrazu filtr UV może też pełnić podstawową funkcję ochronną, zabezpieczając obiektyw przed gromadzącymi się zanieczyszczeniami, odciskami palców czy wilgocią.
Seria Blue Coated to filtry multi coated, pokryte warstwami redukującymi flary oraz bliki świetlne. Ich szkło jest dodatkowo utwardzane, co zabezpiecza je przed rysami czy odpryskami. Zastosowane warstwy ochronne utrudniają również osadzanie się na nich kurzu czy powstawanie zacieków z wody, a wszystkie powstałe zanieczyszczenia można bardzo łatwo usunąć. To również filtry slim o wyjątkowo cienkiej, czernionej galwanicznie ramce z aluminium. Ich grubość wynosi zaledwie 3,3 mm, co pozwala na łączenie ich z obiektywami szerokokątnymi bez obawy o powstawanie winiety. Podwójne gwintowanie umożliwia montaż dodatkowych akcesoriów – innych filtrów, osłon przeciwsłonecznych czy dekielków.
Brak efektu winiety przy obiektywach szerokokątnych
Podwójne gwintowanie
Średnica 77 mm
Zastosowanie
Dobrej jakości filtr ultrafioletowy potrafi w znaczący sposób poprawić jakość zdjęć - zwłaszcza przyrodniczych i krajobrazowych. Jego zakup to korzystna inwestycja niezależnie od tego, czy jesteśmy dopiero początkującymi fotografami, czy zawodowcami. Oferta K&F Concept jest dopasowana do szerokiej grupy odbiorców, zaś filtry serii Blue łączą w sobie funkcjonalność i korzystną cenę. Ich niebieska powłoka skutecznie redukuje odblaski, pozwalając cieszyć się widowiskowymi ujęciami. Zabezpiecz swój obiektyw oraz ciesz się zdjęciami krajobrazów pełnymi szczegółów i kolorów razem z K&F Concept!
Wielopowłokowy, podwójnie gwintowany filtr ultrafioletowy HMC UV K&F Concept. Filtry serii Blue są wykonane z wytrzymałego szkła optycznego, pokrytego specjalną, niebieską powłoką redukującą odblaski. Umożliwią rejestrację przejrzystego, kontrastowego ujęcia, zwłaszcza podczas ujęć krajobrazowych. Średnica 77 mm.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.